Warning: mysqli_real_connect(): Headers and client library minor version mismatch. Headers:50642 Library:50528 in /home/davanti/public_html/wordpress/wp-includes/wp-db.php on line 1531
Davanti

Sensacionālais jauns produkts no Davanti – CURVE bīdāmās durvis.

  Mēbeļu kompānijai Davanti, ir nevainojama reputācija Latvijas tirgū, kas ir iegūta daudzu gadu darbā bīdāmas sistēmas jomā, nesen ir prezentējusi jaunumu no kompānijas Noteborn, bīdāmās durvis no kolekcijas CURVE.

Noteborn kompānija (Nīderlande) ir viens no visvairāk cienījamākajiem un vadošākajiem Eiropas ražotājiem augstas kvalitātes bīdāmo sistēmu jomā. Tās produkti ir nemainīgi kļūst modes trendiem pasaulē un populārākajiem risinājumiem interjeru un mēbeļu salikumos. Unikālās tehnoloģiju attīstības tendences, kas ir saistītas ar uzņēmuma Noteborn slaveno dizaina inkubatoru, viegli iekļaujas un savienojas ar krāsu un faktūru risinājumiem.

Kas ir kolekcija CURVE? Tās ir gaisīgas stikla bīdāmo durvju sistēmas, Noteborn 2016. gada atklāsme, kurās stikli slīd gaisīgi, un rodas virmojoša sajūta, skatoties tajos. Šīs durvis ir dzimuši ar, tā teikt, saskaroties ar dārgu dzīvesveidu, ko sauc par «luksusa» segmentu. CURVE kolekcijas autors pats iedziļinājās tajā, meklējot jaunas radošas idejas. Apmeklējot elitāros klubus, iepērkoties zīmolu veikalos un izjūtot šā dzīvesveida šarmu  un  spīdumu, izjūtot garšu gammu top restorānu virtuvēs, radās iedvesma, kas lika pamatu jaunam durvju dizainam, kas ir ļoti moderns, atpazīstams un vienlaikus prestižs. Ka galvenais iedvesmas priekšmets, protams, bija iPhone. Tas visbiežāk bija cilvēku rokās augstākajā sabiedrībā, kad tās pārstāvji tikās ar CURVE kolekcijas autoru tā sociālās dzīves laikā.

Durvis šajā kolekcijā ir unikāls un interesants dizains, kas apvienots ar stingru rāmi un virsēju stiklu ar noapaļotiem stūriem. Dizaina risinājuma iezīme ir sekojoša, stikls it kā peld gaisā – un uz kā tas balstās nav redzams. Tas rada viegluma sajūtu telpā un  jaunu priekšstatu par šķietami jau izprastu objektu, kurš vienlaikus ir arī bīdāmās durvis.

Vēl svarīga kolekcijas iezīme – jaunākās krāsu tendences stikla krāsojumos. To ir izstrādājuši Noteborn pieredzējušie dizaineri, kuri vienmēr meklē jaunus toņu salikumus dabā. Visas krāsas ir savstarpēji saistītas un ir piemērotas dažādu telpu un interjeru risinājumiem. Mēs vēlamies uzsvērt, ka izklāstītā toņu gamma izskatās (starp citu, kas ir ļoti plaša un neparasta)  un raksturo ar šīm krāsām saistītas lietas. To dzidrums un rūpnieciskais izpildījums ir radīts ilgtermiņam, tas sāk uzrunāt dizainu, kas ir atrodams luksusa prešu sortimentā. Piemēram, zilā dod mājienu uz tērauda toņiem, kas atgādina vienu no jaunākajiem Bentley modeļiem. Sarkanā krāsu direktoriju līkne ir spilgtākais izaicinājums – tāpat kā tas ir dārgākajām automašīnām no Ferrari kolekcijas.

Visievērojamākais CURVE durvju kolekcijā ir to stils, kas viegli iederas un pieder pie «luksusa» segmenta. Izņemot to, ka tām ir maģiskas īpašības, kuru ietvaros durvis sāk veidot atmosfēru un telpu ap tām, to var uzskatīt par interjera priekšmetu vai pat mākslas darbu. Tām ir absolūta tendence, kas iekļaujas pašreizējo trendā ar atpakaļ skatu uz pagājušā gadsimta 70-jiem. Tas īpaši patiks tiem, kas šobrīd dod priekšroku šāda veida tendencēm, uzsverot to kā vēl vienu interjera elementu, un pieskaņojot to drēbju kolekcijām, saulesbrillēm un spilgtiem krekliem, kas viegli saskaņojas ar automašīnām un mājokļiem. Starptautiskie dizaineri jau sen un pastāvīgi identificēti kustības trendu pusapļa formām un liektu līniju virzienam. Starp citu, labiem piemēri nav tālu jāmeklē, var apskatīt Jūrmalā veidotu ļoti interesantu dzīvojamo māju projektu, ko izstrādāja slavenais dizainers Kado Karim. Tas ir pārsteidzošs un skaists vēstījums mūsu videi šajā gadsimtā, kas pārsteidz ar savu vienmērīgumu un klusumu, kas ļoti labi iederas Jūrmalas gaisotnē . Vēlmes un sapņi sāk piepildīties, kopā ar CURVE sērijas bīdāmajām durvīm.

Vairāk informācijas var atrast salonā Davanti.